Użytkownik "Paweł" <jas@nie.doczekal>
>> Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni.
>> Na pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się
>> samo naprawi".
> pewnie naiwniak myśli że wiesz że coś ci padło.
Hehe
>
>> Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero
>> jak się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie)
>> rezygnuje, bo wie, że po prostu kłamie.
>>
> albo mu się nie chce. czasem jak czytam procedurę reklamacyjną różnych
> firm to mam wrażenie że są one specjalnie skomplikowane, tylko po to żeby
> zniechęcać do wypełnienia tych wszystkich załączników. see
> http://www.phdcomics.com/comics.php?f=1424
Jeszcze pewnie 24h/dobę monitoruje sieć :-)
Received on Tue Mar 8 11:05:02 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 11:40:01 MET