Re: Info z UKE

Autor: Paweł <jas_at_nie.doczekal>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 14:49:29 MET

W dniu 11-03-05 11:35, Daniel Kulesza pisze:

> Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni.
> Na pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się
> samo naprawi".
pewnie naiwniak myśli że wiesz że coś ci padło.

> Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero
> jak się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie)
> rezygnuje, bo wie, że po prostu kłamie.

albo mu się nie chce. czasem jak czytam procedurę reklamacyjną różnych
firm to mam wrażenie że są one specjalnie skomplikowane, tylko po to
żeby zniechęcać do wypełnienia tych wszystkich załączników. see
http://www.phdcomics.com/comics.php?f=1424

> Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.

nie żałuj sobie, 99%

--
Paweł