Re: Info z UKE

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 10:59:52 MET

Użytkownik "Daniel Kulesza" <kulus@tlen.pl>

> Często takie sytuacje już są robione z pełną premedytacją. Dla mnie to
> próby wyłudzenia pieniędzy.
>
> Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni. Na
> pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się samo
> naprawi". Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero jak
> się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie) rezygnuje,
> bo wie, że po prostu kłamie.
>
> Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.
>
> - wyłączona karta sieciowa
> - odłączony kable sieciowy
> [...]

Swego czasu miałem takiego dostawcę internetu bezprzewodowego:
- internet permanentnie nie działał w godzinach popołudniowych czy
wieczornych
- telefoniczne zgłoszenia usterek przyjmował jak i wszelkie prace wykonywał
wyłącznie w godzinach rannych w dni robocze
- i też jak się zgłaszało to opowiadał historie o zawirusowanym komputerze
itp itd

Podziękowaliśmy mu nie tylko my bo zdecydowanie za dużo troski o swoje
interesy wykazywał w porównaniu z tym, co był w stanie nam oferować.