Re: Info z UKE

Autor: Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 11:35:08 MET
Message-ID: <ikt42o$vt0$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Często takie sytuacje już są robione z pełną premedytacją. Dla mnie to
próby wyłudzenia pieniędzy.

Najczęściej jak dzwoni klient to mówi, że Internet nie dział 3,5,7 dni.
Na pytanie dlaczego dopiero teraz dzwoni odpowiada "bo myślałem, że się
samo naprawi". Oczywiście chce rekompensaty za te wszystkie dni. Dopiero
jak się go prosi o złożenie reklamacji (czyli wszystko na piśmie)
rezygnuje, bo wie, że po prostu kłamie.

Statystycznie w sieci 90% usterek to wina klienta.

- wyłączona karta sieciowa
- odłączony kable sieciowy
- źle wpisany login i hasło
- zawirusowany i/lub źle działający komputer
- zresetowane routera do ustawień fabrycznych
- nie podłączenie urządzeń do prądu

i teraz nie wyobrażam sobie sytuacji w której klient nie płaci, bo
uznał, że coś jest nie tak.

pozdrawiam

Daniel

p.s. przed chwilą odebrałem telefon, że znowu internet nie działa. 2 dni
temu Pani wpisywała złe hasło, teraz wyłączyła sobie kartę sieciową.
Received on Sat Mar 5 11:40:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2011 - 12:40:01 MET