Re: przykład praktyczny :)

Autor: Tomasz ÅšlÄ…ski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 15:58:54 MET

Icek wrote:

> dla jednego switcha montujesz zasilacz z możliwością podłączenia AKU,
> dajesz taki 12V 7Ah i masz z głowy na dobre parę godzin. A jak prądu nie
> ma w domach to po co ma być internet??

Pomysłowość ludzka nie zna granic. Zasłyszane od klienta: Na dość sporym
fragmencie w mieście padło zasilanie. Fakap trwał już ponad dwie godziny,
dokoła ciemno jak w .... a tu dzwoni gość z pretensjami, że mu net nie
działa. Technik: "Proszę pana, w połowie dzielnicy nie ma prądu, zasilanie
rezerwowe u pana w bloku się skończyło". Klient: "A co mnie to? Mam jeszcze
na 1,5 godziny baterii w laptopie!"

:-)

--
ÅšlÄ…zak