Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 15:53:15 MET

Użytkownik Icek napisał:

> a jak cena jest wyższa w jednym budynku bo operator musi płacić frycowe
> prezesowi spółdzielni a 20 metrów dalej cena jest 2 razy niższa bo już
> nie musi ? To jest OK czy już nie.
>
> Bez jaj, tam gdzie jest uznaniowość jest korupcja, jest złe prawo

Ale o czym my dyskutujemy? Wydaje mi sie, ze dyskutujemy o tym, czy
operator ma prawny przymus stosowania takiej samej ceny za ta sama
usluge na calym obszarze swojego dzialania. Czyli na przyklad czy 10
megabitow we Wroclawiu musi u niego kosztowac tyle samo co 10 megabitow
sprzedawane w Kozidolach Dolnych. I wydaje mi sie, ze byles przeciwny
takiemu przymusowi. To jestes za czy przeciw?
Mnie taki przymus nadal wydaje sie bezsensowny. Skoro operator musi
placic prezesowi to zrozumiale jest, ze moze stosowac wyzsza cene, bo ma
wieksze koszty na tym obszarze, w imie czego mu tego zabraniac?
Klient nie ma przymusu korzystania z uslug.