Re: przykład praktyczny :)

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 14:07:49 MET

W dniu 07.03.2011 13:55, Smok Eustachy pisze:
> Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:45:51 +0100, Sied@r napisał(a):
> /.../

> Wszyscy pracujecie jednak w małej skali, to nie to co duzi operatorzy, w
> praktyce TP i komórki.

No jasne - efekt skali ma tu ogromne znacznie.

Chociaż i zdecydowanie mniejsi operatorzy - starają się mieć 1+1 czyli
jedno urzÄ…dzenie pracuje, drugie standby.

Dotyczy to brasów, routerów brzegowych, sprzętu aktywnego.

Gorszy problem jak koparka zadziała - bo sprzęt prawie zawsze można
wymienić/zastąpić.

Darek