Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:12:49 MET

W dniu 2011-03-07 09:53, Marcin Kuczera pisze:

> Overbooking rozmownych szczelin czasowych, przyjmuje się że 30 szczelin
> wystarczy do obsłużenia ponad 1000 abonentów.

1000/30 ==> 33!! na szczęscie nikt takich wartości nie używa .. chyba??

> Z SS7 ma to niewiele wspólnego

ok. to taki skrót myślowy.
Do obsłużenia tychże 30 szczelin potrzebujesz jakiegoś protokołu.
A SS7 do tego się nadaje i jest używany.
W sumie to jesteś pierwszą osobą która mi zwróciła uwagę, do tej pory
mówiłem , że mam połączenie z kimś po SS7 i było ok.