Re: Info z UKE

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 09:33:32 MET

W dniu 2011-03-07 09:16, Icek pisze:

> ale naturalny overbooking jest chyba OK nie ?
>

> A trudno zbadać czy ktoś ma w granicach naturalnego czy nie. Inny ruch
> generuje biznes a inny ruch generuje piractwo

Dlatego dobrze mieć w ofercie 4 standard i 4 plus.
4 standard to jest z limitem, wiesz ,że klient czasami potrzebuje mieć 4
Mbit, a normalnie wystarczy mu 1 Mbit i mu sprzedajesz za małą kwotę.

4 plus to pasmo bez limitu danych wiesz , ze klient będzie robił kopię
internetu u siebie to niech zapłaci.

A jak mu źle ...
.... to może iść do konkurencji .. GSM ma wszędzie zasięg 7,2 ;-)