Re: Info z UKE

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 09:23:01 MET

> speedtesta akurat się bardzo dobrze overbookuje, ze względu na typ i
> rozkład ruchu. Zatem argument, że w gigabicie pomieścisz tylko 10
> testujących 100M jest chyba hm... semantycznym nadużyciem ;-)
> BTW, też sprzedaję kontrakty 100M. I też nie mam nigdzie więcej jak 1G.

i co siÄ™ stanie jak masz do serwera speedtestu 100Mb/s i nagle 2 ludzi
zacznie testować? Zakładasz, że taki stan się nie trafi ale może się trafić

> Nie bardzo rozumiem w kontekście powyższego, ale OK.

koszt wprowadzenia rozwiązania ulepszającego musi być (powinien być)
niższy niżzyski płynące z jego wprowadzenia.

[...]

> Podpisuję się. Większość zgłoszeń wynika z problemów u klienta.

> A po co do LIM'u? :-) Za chwilę wyjdzie, że polski internet = LIM ;-)

no bo teraz tak jest. Kupił ktoś port gigowy w plixie i już goni oferte
100/100 nie mając ani właściwego wyjścia w świat ani właściwej
wystarczajÄ…cej infrastruktury

> Ustawowa procedura. Równa dla wszystkich. Po co? Ano, że jak Ci
> przyjdzie znachor i powie, że na jego speedteście jest źle, to będziesz
> go mógł urzędowo i bezpiecznie dla swojego biznesu spuścić na drzewo.

ale co innego dupochron ustawowy a co innego zadowolenie klienta. Bo
chyba nie liczysz, że ustawodawca który nie ma pojęcia o telekomunikacji
utworzy ustawę, która zdefiniuje jak liczyć "szybkość internetu" ??

> Znów prawdopodobnie największy kłopot mają z tym GSMy - co z tego, że
> wiszą graty HSDPA+ capable, jak radiolinia dosyłowa do BTS-a jest E3
> albo nawet mniej.

no nie dziwne, kup 28 albo 56MHz nawet w 38GHz. To mało nie kosztuje

Icek