Re: Info z UKE

Autor: Mruk <tratatata_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 16:29:47 MET
Message-ID: <il099b$pj9$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-03-06 15:17, paweł pisze:
> W dniu 05.03.2011 16:12, Icek pisze:
>>
>> A klient rozbrajająco: "bo jak zgłaszam, że jest kabel to wtedy jakiś
>> serwis od Was przyjedzie a inaczej nie chcecie jechać"
>>
> czy rozważałeś chociaż na pół poważnie wysyłanie serwisu do zawieszonego
> rutera? pytam, bo od lat, podczas pracy w różnych firmach, słyszę to
> samo : że trzeba pilnować i dopieszczać swoich klientów bo zdobycie
> nowego kosztuje o wiele więcej niż utrzymanie starego, bo niezadowolony
> klient odciągnie 10 potencjalnych klientów (a zadowolony przyprowadzi
> jednego), bo 'w nowej strategii stawiamy na jakość usług, chcemy być
> najchętniej wybieranym operatorem, to jakoś serwisu i sposób traktowania
> klientów będzie nas pozytywnie wyróżniał na rynku'. i mam dysonans
> poznawczy, bo nie widzę żadnych działań idących za tymi stwierdzeniami,
> ani jako inż. telco ani jako klient. i zastanawiam się czy jest jakaś
> firma która traktuje to naprawdę poważnie
>

tak, ale nie w usłudze za 40-50 złotych. W usłudze za 40 złotych nie ma
miejsca na comiesięczny wypad do klienta celem zadowolenia go.

M
Received on Sun Mar 6 16:30:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 06 Mar 2011 - 16:40:01 MET