Re: Info z UKE

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 17:26:02 MET

W dniu 2011-03-06 16:29, Mruk pisze:

> tak, ale nie w usłudze za 40-50 złotych. W usłudze za 40 złotych nie ma
> miejsca na comiesięczny wypad do klienta celem zadowolenia go.

Wydaje mi się, że jednak powinieneś jechać. Ja tam jeżdże ... ale
wcześniej przez telefon klient jest uprzedzany, że jak problem jest po
jego stronie to będzie to usługa płatna (u mnie 40zł brutto, ale to w
obszarze miasta). Potem wielu klientom jest głupio, a dla nas dość
szybko zarobione pieniÄ…dze.

był taki kawał kiedyś: Pamiętaj synku: nie ważne, że to było jedno
stuknięcie młotkiem, ważne, żeby wiedzieć gdzie stuknąć.

Wojtek

--
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym