Re: Info z UKE

Autor: paweł <pawel_at_mach.nar.ium>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 15:17:51 MET

W dniu 05.03.2011 16:12, Icek pisze:

> A klient rozbrajająco: "bo jak zgłaszam, że jest kabel to wtedy jakiś
> serwis od Was przyjedzie a inaczej nie chcecie jechać"

czy rozważałeś chociaż na pół poważnie wysyłanie serwisu do zawieszonego
rutera? pytam, bo od lat, podczas pracy w różnych firmach, słyszę to
samo : że trzeba pilnować i dopieszczać swoich klientów bo zdobycie
nowego kosztuje o wiele więcej niż utrzymanie starego, bo niezadowolony
klient odciągnie 10 potencjalnych klientów (a zadowolony przyprowadzi
jednego), bo 'w nowej strategii stawiamy na jakość usług, chcemy być
najchętniej wybieranym operatorem, to jakoś serwisu i sposób traktowania
klientów będzie nas pozytywnie wyróżniał na rynku'. i mam dysonans
poznawczy, bo nie widzę żadnych działań idących za tymi stwierdzeniami,
ani jako inż. telco ani jako klient. i zastanawiam się czy jest jakaś
firma która traktuje to naprawdę poważnie

--
paweł