Re: Info z UKE

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 16:47:32 MET

> To co robią operatorzy to często sprzedawanie gruszek na wierzbie ale
> czasem niestety to nie jest operatora wina tylko serwisu tresciowego
> lub klienta.

Winni operatorzy:

- sprzedają byle więcej megabitów w ofercie bo głupi klient kupi

Winne Spółdzielnie Mieszkaniowe:
- no damy zgodę na poprowadzenie światłowodu do naszego osiedla jak
zapłacicie 10 tys miesięcznie

- nie damy zgody na kable z Waszej firmy. Klienci mogą mieć TPSA. Mają
też wybór. Mogą nie brać TPSA

Winni klienci:
- routery klientów w tym ich wydajność i konfiguracja (speed&duplex)
- słabej jakości okablowanie (opór spółdzielni i zarządców)
- słabe i zawirusowane komputery
- BARDZO NISKA wiedza na temat tego jak badać szybkość i wogóle jak
obsługiwać komputer

Ostatnio dzwoni do mnie kobieta i mówi:
"Panie, ja jestem od opieki paliatywnej. Ja się nie znam na komputerach.
Pojawia mi się, że już oglądałam film 72 minuty jak ja oglądałam krócej.
" - składa reklamację że musi płacić za film.

Icek