W dniu 2011-03-05 12:49, wm pisze:
>> Z drugiej strony paranoją jest, że klient końcowy musi płacić za usługę,
>> której dostawca nie dostarcza. Przy obecnych przepisach wystarczy, że
>> dostęp do usługi będzie przez np. godzinę w ciągu doby i abonent
>> zobowiązany jest do 100% opłaty za usługę.
chore jest to, że klient lubi być oszukiwany
Jak dasz do wyboru klientowi usługi:
- 4Mb/s za 50 złotych z gwarancją dostępności pasma
a
- 100Mb/s za 50 złotych z gwarancją 512kb/s
co kupi klient?? Oczywiście, że 100Mb/s
to później czytasz w internecie, że oszust bo mu te 100Mb/s nie działa
jak 100.
Jak ktoś chce być oszukany to nic nie poradzisz. Gdyby ludzie nie łapali
się na megabity (kto da więcej) to operatorzy nie prześcigiwaliby się w
ofertach kto da szybciej.
Icek
Received on Sat Mar 5 16:20:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2011 - 16:40:00 MET