W dniu 2011-01-24 03:56, M pisze:
> A tak poza tym, to zgodnie z art. 77 dostawca publicznie dostępnych
> usług telekomunikacyjnych jest obowiązany zapewnić użytkownikom
> końcowym bezpłatne połączenia z numerami alarmowymi. Za brak tego też
> jest kara. Nie ma tam nic że dotyczy tylko dostawców usług
> telefonicznych - przez Internet też muszą być bezpłatne alarmowe :).
> Przepis mówi i muszą być. To co, każdemu klientowi trzeba dawać
> telefon VoIP? Służby alarmowe mają swój serwer SIP gdzie można się w
> ten sposób dodzwonić, czy też go muszę udostępnić? Normalnie chcą
> naszego dobra...
Niby jak mam zlokalizować, fakt, że ktoś dzwoni przez skype albo innego
voipa (nie mojego) na numer 112 - przecież tego ruchu nie rozkodowuję,
ani nawet nie monitoruję treści. Zatem w przypadku ISP, który nie ma
telefonów - przepis nie ma sensu.
Wojtek
-- polecam stronę: www.nartyrowery.pl największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowymReceived on Mon Jan 24 18:35:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Jan 2011 - 18:40:01 MET