Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 12:04:02 MET

> Jak na razie zasada
się sprawdza, bo nawet w przypadku gdy switch eFUZJI/KIKE/KIXa, które
to KIKE również reprezentujesz jako Członek Komisji Rewizyjnej, robił
niejednokrotnie pętle w PLIXie, to klienci PLIXowi tego nie odczuwali.
I właśnie wszystkim chodzi o to, aby to było zachowane.

A co ma moja funkcja w komisji rewizyjnej (wiesz, to taki organ wewnętrznej
kontroli finansowej) izby gospodarczej do konfiguracji przełącznika przez
jednego z jej członków? Ty jesteś członkiem tej samej organizacji. I co to
wnosi do tematu? Obaj odpowiadamy za konfigurację switcha w firmie trzeciej
tylko dlatego, że jesteśmy w tej samej organizacji?

BTW - gdybym Ci nawet udowodnił, że nie piszesz prawdy w temacie 2 maców, bo
masz takie sytuacje na portach w PLIXie, to co to zmieni? Uderzysz się w
pierś i przeprosisz za ściemę lub ogłosisz zmianę polityki? Czy też
wypowiesz obecne warunki swoim klientom, by móc dalej brnąć w tezę o
zasadach? Ja wiem i rozumiem, że masz jakąś niechęć do KIX'a i pewnie główny
problem w tym, że transmisja ma do Ciebie dotrzeć via styk z KIKE. Tylko czy
profesjonalizm, na który się powołujesz, powinien wpływać na decyzję o
sposobie spięcia z klientem w zależności od tego, kto go tranzytuje?

--
---
Zboj (Piotr Marciniak)