W dniu 2011-01-24 00:46, M pisze:
> On 24 Sty, 00:15, ziolko<ziole...@interia.pl> wrote:
>> hmm IMHO telefon(voip) chodzi m.in o to kto i sk d dzwoni na 112.
>> Ale dopiero sie mam wgryza ;-(
>
> Ale to chyba sprawa operatora VoIP, a nie ISP? Jak klient chce móc
> skutecznie wezwać pomocy tą drogą, to niech rejestrując się u
> operatora VoIP poda mu swój adres. Ale i tak w sytuacji zagrożenia
> Internet może nie działać (np. pożar, powódź lub choćby wypadek
> porażenia prądem - konieczne wyłączenie prądu) i najlepiej robić to z
> komórki.
> Dostarczam tylko Internet stacjonarny, nie mam żadnej numeracji
> telefonicznej,
hmm IMHO nie dotyczy ciebie, ale ja nie jestem wyrocznia.
[..]
> A jeśli nie chodzi o szybkie udzielenie pomocy, tylko namierzenie po
> fakcie skąd dzwoniono np. z fałszywym alarmem bombowym (choć głupotą
> byłoby robienie tego z domu), to jest do ustalenia (na podstawie
> danych przechowywanych przez 2 lata) bez żadnych nowych systemów, tak
> samo jak namierza się inne przestępstwa (nawet tak groźne jak
> udostępnianie nielegalnych plików muzycznych).
To zaczeli robic jak okazało się , że ktoś zadzwonił na pogotowie i
zasłab, ew. nie wiedział gdzie jest ...
a przy okazji sa świeże dane ..;-P
Received on Mon Jan 24 08:15:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Jan 2011 - 08:40:01 MET