Re: [ot] PLICBD

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 08:25:16 MET

W dniu 2011-01-24 07:42, Wojtek pisze:

> No z tego paragrafu wynika, że tak - chodzi o zakończenie sieci, więc
> chyba w takim wypadku się podpada.

hmm to nie jest chyba takie proste.

Jak nettelekom podpisze z toba umowę, ze przekazuje ci 100 numerów, to
będziesz wdrażał taką usługę(PLICBD), bo do zakończenia/zerwania umowy

to TY JESTEŚ "NIBY WŁAŚCICIELEM" NUMERÓW.

Ale jak ty jesteś reselerem , to przekazujesz dane klientów operatorowi??
A może go w ogóle to nie interesuje, tylko jest faktura za całość??

A może jednak wystarczy, że dane pójdą do operatora, a operator zadba o
ich przekazanie??

Nie robiłem jako reseler voipa i nie wiem, ale moze warto zadac takie
pytanie do uke.
Chowanie głowy w piasek informatyczny nic nie daje.