Re: PLICBD

Autor: M <marekm72_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 00:46:13 MET
Message-ID: <93ab8694-257c-4785-b4cb-3d155fa3f911@k25g2000vbl.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On 24 Sty, 00:15, ziolko <ziole...@interia.pl> wrote:
> hmm IMHO telefon(voip) chodzi m.in o to kto i sk d dzwoni na 112.
> Ale dopiero sie mam wgryza ;-(

Ale to chyba sprawa operatora VoIP, a nie ISP? Jak klient chce móc
skutecznie wezwać pomocy tą drogą, to niech rejestrując się u
operatora VoIP poda mu swój adres. Ale i tak w sytuacji zagrożenia
Internet może nie działać (np. pożar, powódź lub choćby wypadek
porażenia prądem - konieczne wyłączenie prądu) i najlepiej robić to z
komórki.
Dostarczam tylko Internet stacjonarny, nie mam żadnej numeracji
telefonicznej, klient jeśli chce może sobie zrobić telefon przez VoIP
u kogo chce i nawet nie muszę o tym wiedzieć. Muszę cokolwiek robić?
Czyżby kolejny przepis przeciwko małym firmom (jak kiedyś pełna
księgowość - art. 55), bo ktoś zapomniał (?) doprecyzować
"świadczących usługi telefoniczne"?
A jeśli nie chodzi o szybkie udzielenie pomocy, tylko namierzenie po
fakcie skąd dzwoniono np. z fałszywym alarmem bombowym (choć głupotą
byłoby robienie tego z domu), to jest do ustalenia (na podstawie
danych przechowywanych przez 2 lata) bez żadnych nowych systemów, tak
samo jak namierza się inne przestępstwa (nawet tak groźne jak
udostępnianie nielegalnych plików muzycznych).
Received on Mon Jan 24 00:50:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Jan 2011 - 01:40:01 MET