aster - cos sie dzieje?

Autor: Markow <markow99_at_stop.pl>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 20:37:50 MET

Witam,

Od wczoraj zauważam bardzo duże spadki szybkości łącza w Aster w Warszawie
w godzinach wieczornych. W pakiecie TwójNet 5/10Mbps prędkość osiągana ok
godz. 20 to mniej więcej 512kbps. Oczywiście na infolinię nie da się
dodzwonić. Z tego co pamiętam to w umowie nie ma chyba minimalnej
gwarantowanej szybkości. Czy może mieć to związek z przejęciem Astera
przez UPC? Co taki biedny klient jak ja może w takiej sytuacji zrobić,
jeżeli sytuacja się utrzyma? W końcu w godzinach kiedy najczęściej
korzystam z internetu jest on praktycznie nieuĹĽywalny.

Jeśli NTG to przepraszam i proszę o ew. o wskazanie gdzie jeszcze mogę się
pożalić :)

Pozdrawiam,

--
Markow