Witam,
Od wczoraj zauważam bardzo duże spadki szybkości łącza w Aster w Warszawie
w godzinach wieczornych. W pakiecie TwójNet 5/10Mbps prędkość osiągana ok
godz. 20 to mniej więcej 512kbps. Oczywiście na infolinię nie da się
dodzwonić. Z tego co pamiętam to w umowie nie ma chyba minimalnej
gwarantowanej szybkości. Czy może mieć to związek z przejęciem Astera
przez UPC? Co taki biedny klient jak ja może w takiej sytuacji zrobić,
jeżeli sytuacja się utrzyma? W końcu w godzinach kiedy najczęściej
korzystam z internetu jest on praktycznie nieuĹĽywalny.
Jeśli NTG to przepraszam i proszę o ew. o wskazanie gdzie jeszcze mogę się
pożalić :)
Pozdrawiam,
-- MarkowReceived on Tue Jan 11 20:40:06 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 11 Jan 2011 - 21:40:00 MET