Dnia 2011-01-10, o godz. 14:54:14
Marcin Kuczera <marcin@leon.usun-to.pl> napisał(a):
> wiecie co, jak nie działa to nie działa.
> Dzwonienie do działu technicznego NIC nie pomoże a wręcz wydłuża
> usunięcie awarii. Oni o niej doskonale wiedzą i na pewno nie dłubią w
> nosie.
Wiem o tym bo jak mam awarię to sadzam sekretarkę na odbieraniu
telefonu i mówi ludziom że jest awaria, mniej więcej jakiego rodzaju i
ile czasu szacunkowo może potrwać. Ala ja jestem mała firmą więc dbam
o swoją opinię. Natomiast jeśli dzwonię do dużego operatora i na pytanie
co się stało, jaki jest szacunkowy czas reakcji bo muszę przekazać
jakieś info swoim klientom którzy są via GTS podpięci i słyszę "
że to awaria jednego DSL-a"" to mnie szlag trafia. Bo z DSL-em GTS-owym
miałem do czynienia jedynie gdy przy okazji oferty na łącza przysyłają
mi swoje promocje na takie łącza. I dlatego chcę porozmawiać z kimś
kompetentnym a nie z kimś plotącym bzdury. Bo ktoś kompetentny potrafi
z dość dużą dokładnością określić zwykle czy awaria ma szansę być
usunięta w godzinę czy w dobę. A akurat miejsce gdzie jest największy
problem jest taki że nie mam od lat tam szans na innego operatora -
nawet TP S.A. z Neostradą :-(
Zdrówko
Received on Mon Jan 10 15:25:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Jan 2011 - 15:40:00 MET