Re: gts znowu problemy z routingiem

Autor: Krzysztof Magosa <krzysztof_at_magosa.pl>
Data: Mon 10 Jan 2011 - 15:05:13 MET

W dniu 10.01.2011 14:54, Marcin Kuczera pisze:
> I tyle, awarie się zdarzają i już. Jak ktoś ma z tym problem to polecam
> 2 styki i BGP.

Raz na kilka miesięcy - ok, rozumiem, mógł paść sprzęt.
Ale ostatnio to się psuje tak mniej więcej raz na dwa tygodnie i awarie
trwają po kilka godzin. Na infolinii zawsze twierdzą, że BGP świruje i
oni nie wiedzą kiedy będzie działać... W czasie takich awarii dostaję od
nich kilkaset update/s a liczba prefiksów skacze od 0 do maks z sekundy
na sekundę.

Jak dla mnie to jest kpina i już, jestem u nich, bo mam lojalkę -
inaczej bym to już dawno odciął.

Pozdrawiam.