DK wrote:
> Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:
>
>> Powtórka. Panienka na infolinii duka że mają "awarię jednego DSL-a" -
>> dokładnie coś takiego mi powiedziała zanim poprosiłem żeby mnie
>> połączyła z działem technicznym. A i tak od 40 minut czeka połączenie
>> na telefonie - widać że trafiło solidną liczbę ludzi.
>>
>
> Wyglada to na awarie globalna GTS.
wiecie co, jak nie działa to nie działa.
Dzwonienie do działu technicznego NIC nie pomoże a wręcz wydłuża
usunięcie awarii. Oni o niej doskonale wiedzą i na pewno nie dłubią w nosie.
Jedyne co by mogli zrobić to komunikat na infolinii (może być automat)
o poważnym problemie który jest rozwiązywany. O czas rozwiązania też nie
ma co pytać bo to często wróżenie z fusów.
I tyle, awarie się zdarzają i już. Jak ktoś ma z tym problem to polecam
2 styki i BGP.
Marcin
Received on Mon Jan 10 14:55:04 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 10 Jan 2011 - 15:40:00 MET