> On 31 Gru, 09:14, Jakub Klausa <ja...@bofh.pl> wrote:
> > Jan Pytajacy <voippyta...@gmail.com> wrote:
> >
> > [...]
> >
> > JP => Bede wdzieczny za wszelie sugestie i pomoc. Jesli chodzi o UKE - poki
> > JP => co czekam na odpowiedz.
> >
> > Jeśli masz zamiar podnosić w swoim roszczeniu do operatora niezgodność
> > usługi z umową, to analizę umowy w tym względzie powinien Ci wykonać dowolny
> > prawnik lub osoba mająca o tym pojęcie.
> >
> > To, czy wg. jakiejkolwiek umowy operator ma obowiązek informować Cie o
> > upgrade'ach oprogramowania itp itd - nie przypuszczam, niemniej umowa (+
> > dodatki w stylu regulaminy itp) regulują te kwestie.
> >
> > Jak widać z poniższego przypadku, łatwiej zauważyć drzazgę u kogoś niż belkę
> > we własnym oku - w końcu to system pytającego (z tego co zrozumiałem) był
> > przyczyną powstania problemu. Warto zainwestować te parę złotych w audyt
> > takiego systemu pod względem bezpieczeństwa zanim się go do internetu
> > wystawi.
> >
> > A co do kwestii załatwienia sprawy, proponuję podjąć negocjacje z operatorem
> > - pewnie uda się namówić go na zejście z odrobiny jego marży, co może w
> > znaczącym stopniu obniżyć rachunek (no chyba, że już usztywnił się na tyle,
> > że nie ma co negocjować ;-)).
> >
> > k.
> > --
> > Jakub Klausa, JK762-RIPE, ja...@bofh.pl
> > * <pactel> has anyone tried to emulate winNT on HP-UX 10.X? *
>
> Nie chce sie jeszcze sadzic, badam jakie sa opcje.
>
> Mam w firmie centralke (asterisk) i nie, nie chodzi o wlamanie przy
> uzyciu domyslnego hasla czy wykorzystanie hasla z aparatu. Ja w logach
> nie mam informacji o polaczeniach, a operator twierdzi, ze byly
> wykonane z tego samego ip co zwykle itd. Zatem twierdzi (moze
> oczywiscie miec racje), ze jesli doszlo do wlamania, to w moim
> systemie. Jednak prawie cała kwota (>97% kwoty faktury) to polaczenia
> na jeden numer w afryce, przy czym nawet ponad 50 trwajacych
> jednoczesnie polaczen z jednego numeru zrodlowego na jeden numer w
> afryce.
> U operatora chcialem wczesniej ustalic limit - nie mogli (technicznie)
> tego zrobic, nie zaproponowali alternatywy. Od czasu zakladania konta
> zaktualizowali system, nie poinformowali o tym, a po tym zabiegu
> zniknely ustawione na numerach dyskryminatory (ograniczenia polaczen).
> Ponadto nozna w panelu modyfikowac ustawienia numerow (w tym
> ograniczen), a w logach aplikcji tego nie widac (zalezy jaka sciezka
> sie dojdzie do edycji). Nie mam u operatora bilingu online wiec nie
> moge sam monitorowac tego co sie dzieje na moich kontach.
>
> Stad zastanawiam sie, czy operator jest w 100% czysty?
> Czy operator nie powinen mieć systemu antyfraudowego? Wygenerowane
> polaczenia, to anomalia w stosunku do normalnego ruchu.
> Jesli jednak ktos ma informacje na temat dobrej kancelarii, to poprsze
> na priv - email w poscie jest poprawny
Po pierwsze polecam zmienic operatora bo ten to jest chyba niepelnosprawny po
drugie dziwi mnie to ze u siebie nie zalozyliscie limitu asterisk daje takie
mozliwosci kwestia tylko i wylacznie zarzadzania po trzecie kto zostawia klienta
samemu sobie i pozwala wydzwonic kilkaset tysiecy ?
Jesli chodzi o sprawy wyjasniajace , po pierwsze skoro mieliscie zalozone filtry
na polaczenia a oni je usuneli to ich problem po drugie skoro nie macie tego na
swojej centrali w logach polaczen to jest ich problem po trzecie nie obrazajac
nikogo w dobie roznego rodzaju rozwiazan nie posiadanie bilingu online to tak
jakby samobojstwo
Pozdrawiam
Piotr
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.plReceived on Fri Dec 31 15:05:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 31 Dec 2010 - 15:40:01 MET