Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie

Autor: Piotr Nettelekom <scanmen_at_gmail.com>
Data: Fri 31 Dec 2010 - 14:57:25 MET

> Nie chce sie jeszcze sadzic, badam jakie sa opcje.

> Mam w firmie centralke (asterisk) i nie, nie chodzi o wlamanie przy

> uzyciu domyslnego hasla czy wykorzystanie hasla z aparatu. Ja w logach

> nie mam informacji o polaczeniach, a operator twierdzi, ze byly

> wykonane z tego samego ip co zwykle itd. Zatem twierdzi (moze

> oczywiscie miec racje), ze jesli doszlo do wlamania, to w moim

> systemie. Jednak prawie cała kwota (>97% kwoty faktury) to polaczenia

> na jeden numer w afryce, przy czym nawet ponad 50 trwajacych

> jednoczesnie polaczen z jednego numeru zrodlowego na jeden numer w

> [...]

Po pierwsze polecam zmienic operatora bo ten to jest chyba niepelnosprawny po
drugie dziwi mnie to ze u siebie nie zalozyliscie limitu asterisk daje takie
mozliwosci kwestia tylko i wylacznie zarzadzania po trzecie kto zostawia klienta
samemu sobie i pozwala wydzwonic kilkaset tysiecy ?

Jesli chodzi o sprawy wyjasniajace , po pierwsze skoro mieliscie zalozone filtry
na polaczenia a oni je usuneli to ich problem po drugie skoro nie macie tego na
swojej centrali w logach polaczen to jest ich problem po trzecie nie obrazajac
nikogo w dobie roznego rodzaju rozwiazan nie posiadanie bilingu online to tak
jakby samobojstwo

Pozdrawiam
Piotr