Re: TP - 40Mb/s

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Wed 29 Dec 2010 - 01:00:39 MET

RoMan Mandziejewicz wrote:
> "Monitoring HD" to zazwyczaj kamery "300K" czyli 640x480 pikseli
> 25fps. "Oglądanie monitoringu" w tej jakości oznacza zazwyczaj jeden
> obraz w rozdzielczości 640x480 + 5 obrazków 320x240 lub też 9 albo 16
> obrazków 320x240 z możliwością szybkiego przejścia na podgląd w pełnej
> rozdzielczości jednego z nich. Na dokładkę przy wyświetlaniu
> miniaturek zazwyczaj odświeżanie jest rzędu 1-2 fps. Nie ma
> najmniejszego problemu z przesłaniem takiego strumienia kanałem
> 512kb/s a nawet węższym - to kwestia kompresji jedynie.

Tak jest. Tak to właśnie wygląda na zdalnym podglądzie.
Można by dodać wygaszanie obrazu z kamer na których nic się nie dzieje
albo się dzieje ale system ma zapisane by nie zwracał uwagę np. na
kołyszące się gałęzie drzew.
I nawet da się to oglądać przez zdalny pulpit bez instalowania
przeglądarki producenta.

Ale ten konkretny system został uszczęśliwiony kamerami 1280x1024 więc
ma jakieś tam prawo do nazwy true HD :)