Re: TP - 40Mb/s

Autor: Michał_Sz <szipluk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Dec 2010 - 20:19:26 MET

niby mamy więcej niż 40Mb/s może 100Mb niektórzy dużo więcej, ale z
mojego doświadczenia zauważyłem że ludzi którzy doswiadczają pierwszy
raz dostępu do internetu to szaleją i dla nich będzie 40Mb/s za mało,
pomijając wiedzę w jaki sposób te 40Mb/s wykorzystać, to po jakimś
czasie zapotrzebowanie na pasmo powyżej 8Mb/s rzadko ktoś używa, sam
osobiście korzystam z transferów 50Mbit jak coś muszę mieć szybko a to
ma miejsce kilka razy do roku.
Ogólnie użytkownicy którzy już się nacieszyli dostępem do neta mają ten
szał za sobą. Taka pogoń za szybkością to przesada.

Przykład mojej rodziny która jest tam od urodzenia ma dostęp do neta i
on nawet nie wie jaką ma prędkość a zna się na tym i uważa że jest to
max 5Mb/s, i mu to wystarcza.

Michał Sz.