Re: TP - 40Mb/s

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Wed 15 Dec 2010 - 18:32:53 MET

W dniu 2010-12-15 13:33, xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com pisze:

> I bardzo dobrze, bo widać że twoja wiedza na temat rynku sprowadza się do
> cytowania przekazów o charakterze marketingowym.

strasznie siÄ™ podniecacie - nie chodzi o to, ze 1Mbps wystarczy dla
wszystkich, tylko, że ktoś się podnieca, że ma 40Mbitów potencjalnie.

Cały wątek jest troszkę z przymrużeniem oka, bo raz, że raczej chyba
nikt z piszących nie podnieca się 40Mbitami, bo pewnie ma więcej, a dwa
to założyciel wątku poleciał wyraźnie reklamą i PR pod kątem TP.

Wojtek

--
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym