Re: UPC kupiło Astera

Autor: Artur Maśląg <futrzak_at_polbox.com>
Data: Mon 13 Dec 2010 - 21:54:43 MET
Message-ID: <ie616j$fh1$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2010-12-09 21:41, Maciek Babcia Dobosz pisze:
(...)
> Pocieszę Cię - jak byłem raz chory i padło łącze to natychmiast
> odebrali. :-P

To jest chyba niemożliwe :)

> Nie mam pojęcia. Mi zawsze zalecają reset modemu mówiąc że nie był
> resetowany np. 3 miesiące. Tyle że jak zanika net to jest to jedna z
> pierwszych czynności po mojej stronie. Potem mi się zwyczajnie już nie
> chce wchodzić na antresolę gdzie ten modem stoi.

No ba - mi nawet kiedyś powiedzieli, że mam niezabezpieczony komputer,
ponieważ mam otwarte porty ... ... .. .... .... .. .. :)
Jak spytałem konsultanta o revdns i porty kolejnych usług to przeprosił
i zaczął się konsultować :)

>> Mało tego, bywają okresy, kiedy regularnie net zanika na jakiś czas
>> (niezbyt długi) po czym wszystko wraca do normy bez kontaktu z
>> konsultantem. Trwają jakieś prace - dodatkowo ichni telefon też
>> jest wtedy zazwyczaj nieczynny i jeśli dzwonię to z komórki.
>
> A u mnie zanika tylko net. Zanik sygnału TV kojarzę dwa-trzy razy przez
> parę lat.

Z tv problemów zasadniczo nie miałem (ze trzy wymiany dekoderów HD?),
ale mnie zjeżyli błędami kompresji i przesyłania sygnału. Nie po to
płaciłem xxx, by oglądać zielone fragmenty ekranu, bądź informację,
że karta jest zła :)

> Co ciekawe mimo stałego IP chcą by tak ustawić urządzenie by
> pobierało parametry sieci dynamicznie z ich DHCP.

Bezpieczniejsze - jak coś im się zwali (co miało miejsce wiele razy),
to się jakoś dobijesz, a rodzina wyjdzie na zewnątrz - jak ustawisz
sztywno, to kaszana.

>> A na podstawie czego twierdzisz, że takie postępowanie skraca czas
>> oczekiwania na reakcję konsultanta?
>
> Na podstawie tego że tak robię zirytowany kwadransem czy dwoma
> oczekiwania i wysłuchiwania muzyczki/reklam/"wszystkie linie są
> zajęte" czy jaki tam komunikat aktualnie mają. Spróbuj kiedyś się
> rozłączyć i wybrać ponownie numer wybierając chęć skorzystania z
> promocji. Odbiorą prawie natychmiast.

W przeciągu ostatnich kilku dni odpowiadali poniżej 10 minut.
Problem w tym, że ich super odpowiedzi i super oferty zaowocowały
kolejną reklamacją i wygląda na to, że wymówieniem wszystkiego.
Zupełnie nie wiem, jakim oni się kluczem ostatnio posługują w
zakresie kontaktów z klientami.

-- 
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Received on Mon Dec 13 21:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Dec 2010 - 22:40:01 MET