Re: UPC kupiło Astera

Autor: Artur Maśląg <futrzak_at_polbox.com>
Data: Wed 08 Dec 2010 - 18:19:23 MET

W dniu 2010-12-08 15:23, elmer radi radisson pisze:

> Chwalili sie iloscia abonentow mobile
> http://www.telix.pl/artykul/aster-ma-66-tys--abonentow-telefonii-komorkowej-3,37379.html
>

> Przy czym wlasnie tak naprawde na sile to wpychaja kazdemu karte SIM.

Naprawdę? Nie spotkałem się czymś takim. Owszem, proponowali, ale nic
ponad to.

> Zamawiajac pakiet uslug jak TV+Internet nie dalo sie uniknac wcisniecia
> karty, bo i tak znajdowalo sie to na umowie jako wliczone w abonament.

Mógłbyś dać link do takiej umowy? Ostatnio podpisywałem w listopadzie
2009 i niczego takiego tam nie ma.

> Przynajmniej tak bylo jeszcze niedawno.

Niedawno, czy tylko chwilowo?

> A jak sie komus udalo podpisac
> umowe bez komorki, to i tak wciskano karte SIM, rzekomo po to aby z
> niej za darmo dzwonic na infolinie, bo czasem to "troche" zajmuje.

Na jakich zasadach?

> Doprawdy doskonala forma rozwiazania problemu 30 minutowego oczekiwania
> na polaczenie ;)

Jeżeli za darmo, to w czym problem?

> W ten sposob to nietrudno sztucznie nadmuchac sobie statystyki ilosci
> abonentow.

Być może, ale jednak chciałbym potwierdzenia choć części z Twoich tez.

BTW - nie spotkałem się również, by VOIP-a wciskali na siłę. Można było
z niego korzystać na życzenie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.