Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedź

Autor: <maciej.lopacinski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2010 - 19:58:26 MET

wm <g@wm.pn> napisał(a):

> niestety w takim wypadku mamy do czynienia dwiema usługami, zapewnienie
> noclegu i dostarczanie Internetu, która to usługa głównie polega na
> przekazywaniu sygnałów. No i ta ostatnia ma swoje wymogi.

Moim zdaniem usługa dostępu do internetu w hotelu jest taką samą częścią
składową usługi hotelowej, jak sprzedaż prądu w pokoju hotelowym.
Jeśli przyjąć argumetntację, że są to rozdzielne usługi, a nie części
składowe usługi hotelowej, to konsekwencją tego byłoby podleganie przez
hotel pod Urząd Regulacji Energetyki.

> Jeśli dla gości, klientów to jest dostępna publicznie. TPSA, UPC czy kto
> tam inny świadczy usługi tylko dla swoich klientów i nie zwalnia to ich
> z "retencji".
Zagadnienie "publicznej dostępności" jest w tej chwili intensywnie
analizowane w branży gastronomicznej. Warto przyglądać się dyskusjom w
sprawie zakazu palenia w publicznych lokalach i zakładania tzw. "klubów
palacza", które dzięki odpowiedniemu regulaminowi przestają być lokalem
publicznym.