Re: łącze z Netii ?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Mon 15 Nov 2010 - 18:36:05 MET

W dniu 16.10.2010 11:20, crazy bejbi pisze:
> Witam,
>
> wiele osób żaliło się już na grupie na Netię. Chciałem zapytać na co
> zwrócić uwagę przy umowie na BDI VIP i SLA Komfort

Jaki masz w tym wariancie SLA czas na reakcję + usunięcie awarii? Netii
zdarza się zaliczać długie pady (kilkugodzinne).

> Chodzi o 100Mbps na radiolinii.
>
> Z tego co się dowiedziałem to (chciałbym to zweryfikować dla pewności):
>
> 1. BDI VIP nie ma limitów do TP (teoretycznie mogę wysycić 100% do TP?)

Jeśli umowa nie mówi inaczej, to tak. Przy takim wolumenie możesz też
negocjować zapisanie tego dodatkowo w umowie.

> 2. Czy ktoś wie jak Netia dochodzi do Częstochowy, bo ponoć "swoim
> światłowodem", ale zastanawiam się, czy ten "swój" nie jest wykupiony w
> wiązce jakiegoś TKT albo Sitela ?
>
> Nie chciałbym wtopić, ale cenę dają rewelacyjną.
>
> Wojtek

A możesz coś więcej powiedzieć, na temat ceny? Jeśli nie tu, to może na
priv? :)

Ostatnio mieliśmy spokojny okres w Netii, do dziś. Łącze padło na 2
godziny i 45 minut + ok. 30 minut na dosłanie tras po spięciu sesji BGP
(nie wiem, czemu to tyle w Netii trwa). Naprawa trwała jakieś 2.5h, a
zgłaszanie awarii 15minut...

--
Sławomir Lipowski