Re: Telewizja w internecie

Autor: Piotrek <piotrek_at_no-mail.pl>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 11:27:00 MET

Witam,
zainteresowa³ mnie ten problem i próbuje wyszukaæ dokumenty w RIPE
okre¶laj±ce u¿ycie pola Country.
Generalnie wygl±da na to, ¿e ta kwestia nie jest uregulowana. Dopiero od
niedawna tak naprawdê przy dystrybucja zw³aszcza contentu video jest
k³adziony naciska na ograniczanie dostêpu ze wzglêdów licencyjnych.

O ile jeszcze mo¿na by by³o siê zabezpieczyæ w podziale miêdzy RIR (gdy¿
dlaczego klasa US mia³a by byæ w czê¶ci alkacji RIPE), o tyle w obrêbie EU
sprawa mo¿e siê komplikowaæ.

--
Pozdrawiam
Piotrek P. 'g0blin'

> http://plix.pl/pl/member
>
> w razie jakby kto¶ siê czepia³ to mog± siê tym wykrêciæ
Ciekawe, ciekawe...