Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedŸ

Autor: Tomasz Kruk Czarnet <futszak_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 08:54:45 MET

On Tue, 02 Nov 2010 22:31:40 +0100, wm <g@wm.pn> wrote:

>Taka jest interpretacja, pewnie, że przy odrobinie złej woli można
>przekręcić w drugą stronę. Prawo to nie fizyka, mc2 czy inny Newton. Ale
>jest to opinia ludzi którzy kontrolują więc powinna wystarczyć.
>Tak sobie nawet myślę, że ktoś rozsądny w tym urzędzie próbuje łagodzić
>brutalność tego naiwnego rozporządzenia które niby ma zwalczać groźnych
>terrorystów a nie pozwala spokojnie wypić kawy przy laptopie :)

ten cały terroryzm to temat wymyślony przez amerykańskich specjalistów
do spraw manipulacji tylko po to,żeby uzyskać społeczną akceptacje dla
postępującego ograniczania wolności obywatelskich

gdyby Hitler wygrał wojnę to (podobnie jak Obama) dostałby
Nobla,miałby pomniki w każdej wiosce, a tych, co walczyli z niemieckim
okupantem (również i na ziemiach polskich) nazwano by terrorystami