Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedź

Autor: <maciej.lopacinski.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 21:26:53 MET

J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Tylko jak rozumiec ich/twoje wyjasnienie.
>
> Prowadze np hotel, wifi jest dla gosci .. no i przechodnie tez, na
> rachunku nie wystepuje, ale przeciez wiadomo ze usluga noclegowa
> polegala na pokoju, sniadaniu i internecie ..

1) Ja bym w takim przypadku interpretował to na podstawie art. 2.48
PT "usługa telekomunikacyjna - usługę polegającą głównie na przekazywaniu
sygnałów w sieci telekomunikacyjnej;" - twoja usługa nie polega głównie na
przesyłaniu sygnałów, ale na zapewnianiu noclegu - nie świadczysz więc usług
telekomunikacyjnych.
2) Co więcej Twoje usługi nie są dostępne publicznie, ale wyłącznie dla
gości hotelu, więc nawet jeśli byłaby to usługa telekomunikacyjna, to nie
jesteś "operatorem", ale "przedsiębiorcą telekomunikacyjnym", a sławetne
rozporządzenie dotyczyło "operatorów".