Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?: odpowiedź

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 22:31:40 MET

J.F. wrote:

> Prowadze np hotel, wifi jest dla gosci .. no i przechodnie tez, na
> rachunku nie wystepuje, ale przeciez wiadomo ze usluga noclegowa
> polegala na pokoju, sniadaniu i internecie ..

No tak ale jak nie ma na fakturze to już nikogo nie będzie interesowało
co się mieści w "wiadomo" :)

Taka jest interpretacja, pewnie, że przy odrobinie złej woli można
przekręcić w drugą stronę. Prawo to nie fizyka, mc2 czy inny Newton. Ale
jest to opinia ludzi którzy kontrolują więc powinna wystarczyć.
Tak sobie nawet myślę, że ktoś rozsądny w tym urzędzie próbuje łagodzić
brutalność tego naiwnego rozporządzenia które niby ma zwalczać groźnych
terrorystów a nie pozwala spokojnie wypić kawy przy laptopie :)