Re: TPIX problem z Allegro.

Autor: Piotr Salwerowicz <piotr.salwerowicz-no-spam_at_interia.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 09:37:00 MET

W dniu 2010-10-25 11:17, nastach pisze:
> Cześć,
>
> może ktoś sprawdzić czy nie mam strat do allegro przez TPIX'a bo
> klienci do nas dzwonią czy nie możemy jakoś pomóc.

Czy ktos jeszcze/wciaz ma problemy z Allegro? Co 2-3 dni nie zaciaga sie
strona glowna, zatrzymuje sie na static.allegro.pl. Zachowanie o tyle
dziwne ze z kilku sieci dziala poprawnie w tym samym czasie. Pocztowcy
rowniez zglaszaja problemy. Problem wystepuje nie tylko przy korzystaniu
z TPiXa

pozdrawiam
Piotr Salwerowicz