Re: styk GTS<>Pioneer - możecie sprawdzić ?

Autor: Piotr Suchowski <piotr_at_tu.wpisz.moje.nazwisko.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 22:23:25 MET

W poprzednim odcinku Daniel pisał:

> W każdym większym mieście. Najbliższy styk dla Cz-wy jest przez Łódź.

U mnie Katowice -> kix -> acx -> silweb -> pcz, ale moze Katowice nie sa wiekszym miastem.
Z GTSu na Pieknej (wawa moze tez nie jest dostatecznie wiekszym miastem)
dostaje pcz via gts katowice -> silweb -> pcz

Z obu zrodel nie da sie przebic powyzej ~8Mbps...

--
.: xmpp: piotr@tu.wklej.moje.nazwisko.pl .:. gg: 2098927 :.
A                  www.suchowski.pl