Re: tp-ix ?

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 14:53:38 MET DST

> Wszystko ladnie i pieknie na papierze - przedstawiciel TP zacheca do
> uwzgledniania obiektow TP. Rzeczywistosc jednak nie jest taka rozowa.
> Pewna firma telekomunikacyjna od prawie roku stara sie wprowadzic
> swiatlowod do obiektu bedacego wlasnoscia TP, w ktorym dzierzawi
> pomieszczenia od TP jeden klient, aby tego klienta podlaczyc laczem
> transmisji danych. Nie moze od TP uzyskac zgody na wejscie swiatlowodem do
> budynku od studni zerowej. A klient pluje sobie w brode, ze wydzierzawil
> pomieszczenia od TP.

Niestety trzeba dodać, co zgłaszałem już w rozmowach z TPSA, że dzierżawę
kanalizacji załatwia się z kim innym, dzierżawę i porty z kim innym, a
wejście do budynku z kanalizacji TPSY na jej przełącznicę by trafić dalej do
węzła - niekiedy jeszcze z kim innym. Troszkę to pogmatwane i warto
uprościć.

Pozdrawiam,

--
---