Re: tp-ix ?

Autor: mryf <m.flaszczynski_at_gmail.com>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 22:43:38 MET DST

On 4 Paź, 13:06, Marcin Kuczera <mar...@leon.usun-to.pl> wrote:

> Grzegorz, Piotr konkretnie odpisał na maila niejakiego mryf, który
> zresztą jest pracownikiem PLIXa.
> Czyli uderzył w jego subiektywny punkt widzenia swoim subiektywnym
> punktem widzenia.
>
> Marcin

Marcin,
wiesz, PLIX jest na tyle zły, że posiadając z nim umowę należy tak się
nakombinować aby zrobić wszystkich w balona albo żądać od niego 0,1PLN
za Mbps ;-)
Była specjalna oferta dla członków KIXa, którzy nie przekraczają
100Mbps. A to, że polaczkowatość (sic, nie lubię tego określenia ale
tutaj idealnie pasuje) zmusza do kombinowania, to przeciwdziałając
temu od razu dana organizacja staje się zła bo nie daje się
wykorzystać.

Pozdrawiam,
niejaki mryf