Re: tp-ix ?

Autor: obeer <sylwester.biernacki_at_gmail.com>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 23:54:43 MET DST

On Oct 1, 10:19 pm, Andrzej Karpinski
<kar...@jak.zechcesz.to.znajdziesz> wrote:

> PLIX to konkurencja dla TP? A w jakim obszaze i na ktorym z rynkow? :-))
>
> A to by sie Pani Regulator zdziwila!

Pani Regulator też czyta polip (pozdrawiamy) ;-)

Wydaje mi się, że każdy podmiot wchodząc na nowy dla siebie rynek robi
pewnego rodzaju research i sprawdza jaka "konkurencja" na nim
istnieje.
Podobnie jest z TP i "platformą peeringową" TPIX. Gdyby TP nie uważała
PLIXa czy AC-Xa za konkurencję, to by a) nie podkupowała naszych
pracowników b) nie robiła oferty tańszej o 1PLN lub w tej samej cenie
co port w PLIX lub AC-X.

Co do rynku, rynek peeringu jest nieokreślony, a czy taki będzie w
przyszłości to zobaczymy (ja mam swoje prywatne zdanie na ten temat).

Jakby nie było, wszyscy dobrze wiemy, że TPIX to kolejny unik TP, żeby
nie być "na cenzurowanym" w UKE.

A Karpiu pisząc takie posty wprowadzasz niepotrzebny zamęt -
przypomnij gdzie teraz pracujesz? France Telecom Polska &TP?

pozdrawiam,
Sylwester, CEO@PLIX