Re: Ile za przekop

Autor: niusy.pl <fh_at_op.pl.invalid>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 16:06:13 MET DST

UĹźytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <jurajski_jaskiniowiec@jaskinia.na.jurze>

Wracajac jeszcze do tematu, to dowiedzialem sie od znajomych, ktorzy
zgodzili sie na przekop, iz podpisali zgode ze wzgledu na "podniesienie
wartosci dzialki" poprzez "uzbrojenie jej" w dostep do sieci
telekomunikacyjnej(cos jak z woda i pradem). Troche mnie to zastanawia, bo
faktycznie jesli za kilka lat bede potrzebowal podlaczyc sie do drutow TP,
ta moze w odwecie dac odpowiedz "BMT". Poza tym, przy sprzedazy tej
dzialki, moze byc to tez atutem, ale i przeklenstwem - w zaleznosci od
potrzeb klienta... Osobiscie z checia bym sie wbil w ten swiatlowod, ktory
juz jest na mojej dzialce, ale wiem, ze to niewykonalne, nawet jesli
zamowilbym Polpaka itp ;-) A tak, bede mial dwie krzyzujace sie linie TP i
zadnych korzysci :-)

--
Nie rób sobie złudzeń: nic z tego nie będziesz miał jeśli tego nie zawrzesz
w umowie. Najlogicznie byłoby chcąc mieć profity uzbroić sobie i dzierżawić.