Re: Ile za przekop

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Thu 22 Jul 2010 - 21:58:56 MET DST

Dnia 22-07-2010 o 11:29:48 brum <brumbrum@onet.eu> napisał(a):

> zgodzili sie na przekop, iz podpisali zgode ze wzgledu na "podniesienie
> wartosci dzialki" poprzez "uzbrojenie jej" w dostep do sieci
> telekomunikacyjnej(cos jak z woda i pradem).
>
> a niby jak moga sie podlaczyc ? indukcyjnie ?
> abonenta mozna podlaczyc tylko do "obiektu", tzn. zlacza na slupie lub w
> studni itp.
> kable w ziemii nie maja nic do rzeczy, nikt ich nie bedzie kroil tylko po
> to, zeby wlasciciela nieruchomosci podlaczyc
> dla Ciebie kable i uslugi sa powiazane, dla operatora to zupelnie rozne
> rzeczy

Powyzsze bylo tylko marzeniem ;-)

> faktycznie jesli za kilka lat bede potrzebowal podlaczyc sie do drutow
> TP,
> ta moze w odwecie dac odpowiedz "BMT".
>
> wierzysz w to, ze maja specjalna komorke, ktora notuje wszystkie
> sprzeciwy
> wlascicieli nieruchomosci i na zlosc nie podlaczaja im pozniej uslug ? to
> moze i wypowiedzi w usenecie czytaja...

Niby racja, ale... jesli nie wyraze dzisiaj zgody, to na upartego moga
przekopac sie przez droge i ominac moja dzialke :-) A wtedy wiadomo, ze
"mozliwosci technicznych" brak ;-) Bo domyslam sie, ze nie bedzie chcialo
im sie kopac znowu, by mnie jednego podlaczyc :-)

--
SprzedamTO.pl