Re: PLIX padl?

Autor: SÅ‚awek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Sun 30 May 2010 - 10:55:50 MET DST

W dniu 20.05.2010 11:52, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> hm... warta jest na tyle nisko, ze jakby poznan obecnie zalalo - byloby to
> raczej najmniejszym problemem dla reszty polski ;>
>(...)

Z tego co przelotem udaje mi się zerknąć w tv, to niestety w Poznaniu
zagrożenie powodzią, i utrudnienia związane z przejściem wysokiej fali,
nie jest chyba takie znikome. Dziś zdaje się widziałem w tvn24 jakies
zalane nieprzejezdne drogi w Poznaniu, i to nie wyglądało na lekkie
podtopienie, które ustąpi po kilku godzinach...

--
SÅ‚awek Lipowski