Re: PLIX padl?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Sun 30 May 2010 - 22:23:24 MET DST

Dnia 30.05.2010 Sławek Lipowski <slawek@lipowski.org> napisał/a:

> Z tego co przelotem udaje mi się zerknąć w tv, to niestety w Poznaniu
> zagrożenie powodzią, i utrudnienia związane z przejściem wysokiej fali,
> nie jest chyba takie znikome. Dziś zdaje się widziałem w tvn24 jakies
> zalane nieprzejezdne drogi w Poznaniu, i to nie wyglądało na lekkie
> podtopienie, które ustąpi po kilku godzinach...
zalalo troche ogrodkow. Pare domow nad warta jest zagrozonych. No i ujecie wody
w debinie.

W kilku miejscach zamkniete sa tez drogi, glownie z uwagi na "wybite"
studzienki.

Do jakiegokolwiek zagrozenia, zwlaszcza na terenach "zamieszkalych" duzo
brakuje ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/