Re: Lekko ot - uke chce danych naszych klientow

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 11:33:14 MET DST

> W/g mnie wystarczyło by poprostu aby zrobili sprostowanie iż w przypadku
> małych miejscowości gdzie nie ma ulic wystarczyło ograniczyć się do ilości
> abonentów o danej prędkości na danej miejscowości i tyle.
> W/g mnie taka informacja dla małych miejscowości jest tak samo dokładna
> jak każdy numer domu abonenta w tej miejscowości.
>
> Pozdrawiam

Sądzisz, że nie próbujemy ich do tego od kilku tygodni przekonać? Również
dla sieci WiFi, gdzie istotne są w zasadzie zasoby bazy i jej zasięg, a nie
adres CPE... Może, gdyby więcej osób pisało do UKE, pócz pisania na newsy,
efekt byłby lepszy. Niestety jakkolwiek urzędnicy (niektórzy) czytują grupy
(niektóre), to nie mają obowiązku uwzględniać w swoich pracach argumentacji,
która nie wpływa oficjalnie do urzędów. Trzeba więc pisać i... czasem
edukować. Nawet, jeśli skutki nie zawsze są lub potrzeba na to czasu. Ale...
nieobecni nie mają racji. Piszmy więc również DW UKE.

Pozdrawiam,

--
---
Zboj (Piotr Marciniak)