Re: Lekko ot - uke chce danych naszych klientow

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 May 2010 - 22:43:52 MET DST

> Niemniej ze wstępnych ustaleń wynika, że da się uprościć raportowanie
> przynajniej tym razem. Przed opisaniem naszych ustaleń czekam jeszcze na
> odpowiedź z UKE na moje pytania, któe im dziś przesłałem. Chciałbym, by
> była ona w miarę kompletna.

W/g mnie wystarczyło by poprostu aby zrobili sprostowanie iż w przypadku
małych miejscowości gdzie nie ma ulic wystarczyło ograniczyć się do ilości
abonentów o danej prędkości na danej miejscowości i tyle.
W/g mnie taka informacja dla małych miejscowości jest tak samo dokładna jak
każdy numer domu abonenta w tej miejscowości.

Pozdrawiam