Re: Lekko ot - uke chce danych naszych klientow

Autor: jacki <collector_at_idealan.pl>
Data: Fri 28 May 2010 - 00:44:50 MET DST

Zboj pisze:

> Niemniej ze wstępnych ustaleń wynika, że da się uprościć raportowanie
> przynajniej tym razem. Przed opisaniem naszych ustaleń czekam jeszcze na
> odpowiedź z UKE na moje pytania, któe im dziś przesłałem. Chciałbym, by była
> ona w miarę kompletna.

Ciekawe ile czasu UKE odpisuje, ja wysłałem dwa zapytania, co do których
odpowiedzi nie znalazłem i niestety 3 dni minęły a nadal czekam (ps.
pytania myślę dość banalne, odnoszące się do konkretnych danych w
konkretnych polach i to w znaczeniu ogólnym), a czas ucieka...

Mam nadzieję, że dzisiaj odpowiedź dostanę, jeśli nie to weekend
zaliczam do kolejnych dni spędzonych na czekaniu...

--
Pozdrawiam
Andrzej Jackiewicz