Re: PLIX padl?

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Fri 14 May 2010 - 19:50:39 MET DST

Użytkownik "Sławek Lipowski" <slawek@lipowski.org> napisał w wiadomości
news:hsk0oa$6cq$1@inews.gazeta.pl...

> Osobiście ten komunikat odczytałem tak, że ruch do TP kierowali w
> próżnię, czyli pchali jakąś zapasowa trasą, która nie działała...

Ja niestety ten komunikat odczytałem tak, że jest mowa
o awarii trasy zapasowej TP (ładny mi zapas..), a pominięty
został w komunikacie jakby całkowity brak zapasu (?) dla
szeregu innych tras. Nieznamsię, ale z całą pewnością
nie miałem łączności z lokalizacjami typu cdp, etop, itp.

> Przydałaby się jakaś deklaracja ze strony ATMANa, że zrobią coś, aby w
> przyszłości zabezpieczyć się na wypadek podobnego zdarzenia.

Miedzy wierszami komunikatu Obeera można już taką deklarację
wyczytać.. pytanie czy tylko ta operacja zlikwiduje SPoF
i kiedy.

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujÄ…ce sukces: