Re: PLIX padl?

Autor: SÅ‚awek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Tue 18 May 2010 - 21:45:10 MET DST

W dniu 14.05.2010 19:50, Tomasz Nowak pisze:
> Użytkownik "Sławek Lipowski" <slawek@lipowski.org> napisał w wiadomości

> Ja niestety ten komunikat odczytałem tak, że jest mowa
> o awarii trasy zapasowej TP (ładny mi zapas..), a pominięty
> został w komunikacie jakby całkowity brak zapasu (?) dla
> szeregu innych tras. Nieznamsię, ale z całą pewnością
> nie miałem łączności z lokalizacjami typu cdp, etop, itp.

> Miedzy wierszami komunikatu Obeera można już taką deklarację
> wyczytać.. pytanie czy tylko ta operacja zlikwiduje SPoF
> i kiedy.

Starałem się w miarę spójnie opisać, jak cała sytuacja wyglądała z
punktu widzenia łódzkiego klienta ATMANa...

http://lipowski.org/isp/awaria-zasilania-lim-marriott-plix-i-ac-x/

W kontekście tego, co dzieje się aktualnie np. w Krakowie zastanawiam
się, czy nie warto by było spróbować zdublować LIM w innym niż Warszawa
mieście...

--
SÅ‚awek Lipowski